Önmagukhoz képest még visszafogottnak is mondható a Mansory új Mercedes S-osztály tuningja
Egy ilyen Mercedes-Benz S-osztály, azért így sem a konzervatív vevőkör kegyeit keresi.
Egy ilyen Mercedes-Benz S-osztály, azért így sem a konzervatív vevőkör kegyeit keresi.
Az autó olyan abroncsokon közlekedik, amelyek defekt után akár 30 kilométeren át is használhatók
Ha csak azt vesszük figyelembe, hogy azonos alapokon nyugszik a legújabb generációs C-osztályú Mercedes, mint az autóipar hagyományosan egyik legnagyobb presztízsű modellje az S-osztály, akkor mindenképpen. A lényeg persze a részletekben lakik, de a kis C-osztály egész ügyesen tünteti el a különbségeket.
Nagy tempónál is könnyedén halad.
Persze a maguk módján, de elismerik a másik német prémium márka csúcstermékét.
Nem túlzás kijelenteni, hogy a megszokott konzervatív német luxusautós hagyományoktól igen messze áll a legújabb Mercedes S-osztály kabintere.
Elegáns és nagyon fekete.
Uralkodói fölénnyel tekinthet a mai autókra a Mercedes felsőkategóriás kocsija. Ha a beépített technológiai finomságokat, a komfortot és a biztonságot vesszük, akkor nincs párja.
A stuttgartiak csúcsmodelljéhez még a zsebkendőtartó, a párnák, plédek is csillagosban rendelhetők. Persze a biciklitartó talán még szokatlanabb egy ilyen kategóriájú autón.
Válság idején a legdrágább, de a legjobb tanfolyam menedzsertitánoknak a Mercedes-Benz S-osztály. Aki egyszer belekóstol, nincs az a bevételi terv, amelyet ne múlna felül. Mint agarak előtt a guminyúl, úgy húzza majd egyre feljebb a grafikont, csak prémiumnak kell beígérni. Pókerarc kell hozzá.